Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
123contact
18 mars 2016

aurea mediocritas

Incerc sa aplic "aurea mediocritas" si sa ma mentin - deci - pe la mijloc, intre ce simt eu in adancurile mele si ceea ce se asteapta oamenii de la mine. Nu ranesc cu opiniile mele diferite decat cand gasesc ca nu se poate altfel. Si incerc s-o fac cu gratie, zic eu. La urma urmelor, fiecare are premizele lui si parcursul lui -- DIFERITE de ale mele. Bruma mea de adevar este probabil o minciuma sfruntata pt altii. Bruma de adevar reala pt mine. Minciuna sfruntata reala pt altii. Pai daca acolo unde pisica lui Schreudinger poate sa fie si poate sa nu fie in acelasi timp, pot incapea si un adevar adevarat si o minciuna adevarata, in acelasi timp. Traim intr-o lume foarte... cum sa spun? mare, densa, cu posibilitati si inversul lor acolo unde nu te astepti - adica in acelasi loc cu posibilitatile... Oh, daca incerci sa intelegi, te apuca nebunia, zau asa. Si nu am "fumat" si nici baut nimic.

Publicité
Publicité
Commentaires
123contact
Publicité
Archives
Publicité